selamat datang


Friday 5 July 2013

Produk kecantikan Mekar Semilu

Assalamualaikum,

Saya ingin memperkenalkan produk kecantikan Mekar Semilu adalah produk kecantikan yang berasaskan bahan-bahan semulajadi seperti propolis, serbuk mutiara, bunga teratai (snow lotus), aloe vera dan herba-herba. Ianya bebas daripada bahan kimia, selamat dan halal di gunakan. Ianya mampu membantu mengatasi pelbagai masalah kulit termasuk kulit kusam dan tak bermaya, kulit tak sekata, masalah jerawat, kulit berminyak, jeragat, kulit kering dan lain-lain. Sesuai untuk lelaki dan wanita.

Dalam tempoh 2 minggu pemakaian produk ini, tiada pertumbuhan jerawat baru atau rengsa berkurangan dan kulit mulai bertenang, dalam tempoh dua minggu keadaan kulit semakin baik dan kesan ketara dapat dilihat dalam tempoh satu bulan. Tiada pengelupasan dan kulit kembali dipulihkan sekiranya rosak akibat pemakaian produk-produk yang tidak sesuai, produk pengelupasan atau pun akibat pendedahan kepada matahari dalam jangkamasa panjang.

Pemulihan kulit diikuti dengan kulit yang cerah kerana adanya serbuk mutiara iaitu ejen pemulihan semulajadi dalam produk Mekar Semilu. Produk Mekar Semilu tidak mengandungi bahan-bahan kimia dan selamat untuk digunakan. Produk ini telah mendapat kelulusan KKM. Produk-produk Mekar Semilu terdiri daripada produk penjagaan wajah dan juga peribadi wanita.


Rangkaian Produk Mekar Semilu :

Krim Mutiara, Krim Siang, BB Cream, Sabun Propolis, Sabun Royal Jelly, Sabun Sirih, Sabun Beras Kalogen, Sabun Beras Mutiara, Sabun Delima, Sabun Madu Jarak, Masker Mas Mutiara, Scrub Muka Mutiara, Losyen Susu Beras, Scrub Badan Cappucino, Gluthatione dan Jus Mekar Zafaran.

No comments:

Post a Comment